Yellow diamonds in the light

Guud vad behövligt det var med klipp och färg, tusen tack för hjälpen igen fina Maria! Jag hjälpte även Maria med hennes hår, så efteråt hade vi båda "nöjda" hår. ;) Haha. Inte kul när topparna verkligen har gett upp och det nästan går av, pga blekning osv. Vissa säger att dem har frisörskräck, vilket ofta innebär att dem tycker att frisören tar mer på längden än vad kunden hade tänkt sig, och att dem då hellre inte klipper sig. Men det som händer då är ju att håret bara växer till en viss längd innan det går av av sig självt, då får det gärna vara lite kortare och mycket fräschare, genom att klippa lite och ofta. :) Vem vill ha ett skadat hår liksom?! ;)

Bilder lånade från Marias fina blogg, catwalkqueen.blogg.se

Maria före:



Efter:



Jag före: (dålig kvalité tyvärr, men tänkte inte på att ta en före bild, så det fick bli en annan jag hittade, haha :P)



Jag efter:



Nu har jag hunnit träna, riktigt skönt, så nu blir det en dusch innan man ev kan lägga sig på balkongen ett tag. ;) Älskar att värmen är på g! Redan nästa vecka skulle det bli runt 20 grader. :) Men det är verkligen på tiden att det blir varmare nu, det är ju inte långt kvar till juni!

Ikväll blir det 60-års fest, känns som att det är dags att bestämma sig för vad man ska ha på sig, plattat/lockigt hår, vilka smycken.. meen det brukar lösa sig. ;)

Ha en härlig lördag! och njuut av solen;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0