Tell me

I förrgår blev det alltså först vinmys hos Alex med ett härligt gäng, sedan gick vi till Legends och åt middag bl.a.  :) Igår körde vi på en utgång igen, jag, Ida och Alex samlades först hos Alex och myste med dricka och godis, sedan kom det fler folk som gjorde oss sällskap. Några timmar senare gick vi till Legends och var där tills dem stängde, då gick vi till baren som ju har öppet till 2, men igår var det såklart abonnerat. Haha. :)

Åh vad jag längtar till juni! Det bästa är ju att det inte alls är långt kvar nu! Igår bokade jag och en av mina fina vänner en resa till Mallorca. :) Längtar så sjukt mycket! :)

Så himla skönt med sol och värme idag, äntligen. :) Känns verkligen grymt härligt att om bara några veckor kunna ha tex shorts och linne utan att frysa. Känner verkligen att jag lever för den här delen av året, vintern och kylan har aldrig varit min favorit riktigt, hehe. :)

Ha en härlig söndag fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0