Super bass

Idag var jag iväg och lyssnade när syster och två av hennes kompisar hade sin avslutande konsert innan studenten. Grymt duktiga är ni! Riktigt kul att se! :)

Imorn blir det att åka hemifrån vid nio för att köra en sväng till både Borlänge och Rättvik, pappa hade olika ärenden och det är lika bra att köra så fort man får chansen. ;p Riktigt kul är det ju oxå. :)

På kvällen blir det utgång med Ida, lär vara en del folk ute eftersom alla (tror jag) är lediga på torsdag. :) Det ska bli grymt kul, men det lär inte bli så himla spårat, på torsdag förmiddag ska jag nämligen till Mora och träffa Maria och få håret fixat samtidigt som jag fixar hennes. :) Gud vad mina trasiga toppar och min utväxt längtar till det. ;p Haha. :)







Sov så gott fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0