Back on track

Okej, nu var det alldeles för länge sedan som jag var här känner jag.. Samtidigt har jag haft en av världens, känns det som, drygaste förkylningar med mixad feber.. Men men, nu börjar det kännas lite lättare iallafall, så nu blir det en uppdatering kan jag lova! :)

Helgen spenderades på underbara Västkusten, där det blev släktträff och fest för farfar som fyllde 80. Man märker verkligen inte att farfar faktiskt är 80 år, om det inte vore för knäskadan som han fick för något år sedan, så har han alltid varit med och spelat tennis och lekt med oss barnbarn när vi var små och kom och hälsade på honom under sommarloven. :)

Jag passade bland annat på att sätta i löshår på min kusin under tiden vi var där. Det var första gången jag satte i löshår med keratinvax, jag har bara varit assistent förut, men nu var det alltså min tur att göra det själv. ;) Det gick faktiskt riktigt bra, och kusse blev riktigt glad så det var grymt kul! :)

Ganska stolt eftersom det var första gången.. Hehe :)




Kusse och jag


Farfar




Lite pingis hann vi såklart med ;)









Ett av de finaste ställena på jorden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0