"Det känns som att ibland när jag står fast så växer jag, ingenting kan stoppa mig"

Haft en skön lugn dag, men imorn blir det träning igen! Så pepp! ;) Känns galet kul att känna mig pepp inför att träna såpass mycket som jag nu har kommit igång med. Får sjukt mycket mer energi. :) Började träna mer, än tidigare, sen typ december/januari och nu känns det riktigt bra. :)

Håller på och kika på någon resa som jag och en av mina bästa vänner åker iväg på i juni. Ska bli så himla kul!! Får se var vi hamnar nånstans, men nåt blir det! ;)

Helt sjukt vad fort tiden går nu innan sommaren! Snart är vi inne i halva maj, i juni blir det att fira på tre olika studenter på olika ställen i Sverige, en resa till något varmt land, sen blir det Peace & Love en vecka innan det är juli och dags att börja jobba på Hollister! Åh vad jag längtar!









Nu blir det snart att gå och sova så man är pigg imorn när Hanna fyller år :D Grattis i förskott fina vännen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0