Dance again

Idag har det blivit mycket körning, Leksand-Rättvik-Falun-Gävle-Falun-Borlänge-Leksand.. Haha, var ganska så slut när jag kom hem. ;P Men kul att köra ändå. :)

Igår hjälpte jag en vän med en hårförlängning innan jag gick hem till Alex. Det blev en riktig myskväll med massa prat och skratt, precis som det ska vara! :) Sen tog vi även en sväng i Leksand och köpte glass att svalka oss med i det kalla vädret..! Haha, gud vad kallt det var när man hade isglass ute, men det är ju snart juni och då borde det ju gå ändå.. :P

Imorn blir det att åka till Stockholm och gå på informationsmöte på Hollister. Det ska bli spännande! Då hinner jag även med att träffa en fin vän och en av mina bröder, längtar verkligen! :)

Mjukglass med två av favoriterna för nån dag sedan :)







Haha typiskt, vi som trodde att den skulle visas den här veckan.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0