Some things remains the same

Hemma och ska snart gå och lägga mig, helt slut efter ca sju timmars tågresa idag. :P Men det var riktigt kul med både intervjun och alltid lika kul och mysigt att hinna träffa en väldigt fin vän. :) Det kändes iallafall bra så nu är det bara att hoppas på det bästa!

Känns alltid lika kul att komma till Stockholm, men det märks på en gång att man har kommit till en större stad än vad man bor i.. Så fort jag hade gått av tåget och var påväg mot Gallerian kom en taxikille, (typ 30 års åldern, hehe nej tack!) fram: "Hej! Du är jättevacker! Har du pojkvän?" Blir alltid lika förvånad när folk slänger ur sig sånt där, visst är det snällt med komplimanger, men att på en gång fråga om någon är singel, man har ju aldrig setts förut!? Vad trodde han liksom, "jaa jag är singel, och jag blir gärna tillsammans med dig" Haha. Jag sa, helt spontant, att jag hade pojkvän, sen fortsatte jag mot Gallerian.. ibland är det faktiskt okej att ljuga:P

När jag kom fram till butiken var det ca 20 andra, både killar och tjejer, som sökte samma jobb. Sen följde vi efter managern till ett personalrum där vi alla samlades och fick svara på några frågor, såklart så fick jag svara först på dem tre frågorna, men men, gjorde mitt bästa och hoppas på det bästa. :) Känns kul att iallafall ha varit med oavsett hur det blir, hade ju gärna sagt att jag kunde börja på måndag, som dem som bodde i Sthlm kunde, men har man ingen lägenhet ännu så är det inte så lätt att bara börja på en gång. :/ Men det är bara att se vad som händer. :)


Fler bilder kommer upp imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0