Dags nu!

Herregud vad tre veckor har gått fort! Jag har hunnit med en hel del sen jag loggade in här senast och jag ska göra mitt bästa för att få med det mesta. :)

Dem två första veckorna i juni började jag alltså på Hollister, jag trivs verkligen grymt bra där och det ska bli väldigt kul att börja där igen nu, efter dem här två veckorna som gått sen sist. På torsdag bär det av till huvudstaden, sen blir det jobb fre-lör. :) På torsdag blir det även inflyttning till "min" lägenhet som jag kommer få låna och ha som min egna under juli!! Känns så himla skönt!

Hoppas på att bli helt frisk så snart som möjligt, både kusse och jag var sjuka/förkylda under P&L (jag började känna av halsont redan näst sista dan på Mallis..), men det är nog borta snart! I helgen blir det utgång i Sthlm efter jobbet, det ska bli grymt kul! :)

Uppdatering med bilder kommer så snart som jag hunnit fixa fram dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0