Sammanfattning

Eftersom jag inte har kunnat uppdatera sen i fredags så kör vi en sammanfattning av helgen. :)

Lördag: Somnade vid typ ett på fredag kväll och gick upp vid halv sju på lördagen. Då var det bara att tvinga sig upp även om den varma sängen var mer lockande än nånting annat just då, men det var lätt värt det!:)
Strax efter åtta kom Ida förbi och hämtade upp mig, sen hämtade vi även upp Mikaela och Niklas, innan det bar iväg mot Stockholm. Vi var framme runt tolv, då mötte vi upp Robin som vi lånade parkering av. Vid den tiden hade vi alla hunnit bli hungriga så då blev det lunch på Kungshallen.
Efter det blev det några timmar på stan, men ingen shopping tyvärr, ingen av oss hade tillräckligt med ork för det:/ När klockan närmade sig fyra drog vi oss mot Kungsträdgården. När vi kom dit hade det inte hunnit komma så mycket folk ännu, så vi fick hyfsat bra platser, när klockan sen var fyra var det tydligen fullt i hela Kungsträdgården, nån sa att det var ca 25 000 pers. (?!) Fullt drag var det iallafall! :)
Först kom Norlie & KKV och drog igång publiken med deras "När jag går ner", efter det kom alla spelarna upp på scenen och tog emot alla applåder. Kul att vara där och hylla dem, inte för att jag nånsin har varit intresserad av hockey, men ett VM-guld är ju alltid stort. :)
Vi hade ju även planerat att avsluta kvällen på Legends, vilket vi gjorde, sjukt trötta dock..
Haha, 6-7 timmar i bilen, en blixtvisit i Sthlm och avsluta med en utgång, med några av dem bästa, en helt klart grymt lyckad dag!











Söndag: Somnade vid tre på lördagen och vaknade vid (?) på söndagen, kände redan då att jag inte kände mig som vanligt, så det blev en frukost/lunch och sen alvedon och sängen igen.. Väldigt tråkigt att sova bort en hel dag, men ibland måste man..:/

Nu vill jag bara bli frisk (om jag nu har feber) annars vill jag bara bli pigg igen så man orkar fortsätta som vanligt. :)

Hoppas ni oxå hade en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0