Minnen

Ser framemot att följa med syster i veckan och hjälpa henne att hitta en balklänning. Känns helt sjukt att det var ett år sedan som jag skulle välja och hitta min. Det var verkligen riktigt kul att testa klänning efter klänning. Många av de var så fina och hur ofta går man på bal? Troligtvis en gång i livet. När jag hade testat ca tio klänningar och när jag sen testade den som jag bestämde mig för var verkligen en härlig känsla. Grymt kul att ha en klänning som man knappt kunde andas i (haha) och ha en riktigt kul kväll med vännerna. Gick väl och la mig vid fyra/fem på morgonen, men det var det värt, haha :)

Samma dag som balen var hade alla treor övning i kyrkan inför studenten som var några dagar senare. Direkt efter övningen samlades jag och två vänner och hjälptes åt med balfrisyrer. Man kunde knappt göra något annat under den dagen än att tänka på balen. Kommer det regna? (Ja, såklart) Kommer vi snubbla ur bilen när vi kommer fram inför allihopa? (Nej, tack för det) Haha, minns verkligen hur nervös jag var under hela den dagen nu när jag tänker på det. :) Men det var verkligen riktigt kul, även om man hade massa fjärilar i magen så gick allting bra, som det konstigt nog ofta gör, hur nervös man än är för något.

Så glad att vi tog många bilder, så man alltid kan minnas, det kan man ju utan bilder oxå, men det är ju roligare med bilder. :)










Den "lilla" bilen som åtta (?) av oss gjorde entré med.

Kommentarer
Postat av: martin

Skaplig nostalgi där ändå, fina bilder!

2012-01-23 @ 21:46:23
Postat av: Sophie

Ja men verkligen, vill typ ha tillbaka hela studentveckan igen! Tack :)

2012-01-23 @ 21:59:44
URL: http://sophieolson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0