Like sunlight burning in midnight

Var som sagt med idag när syster skulle hitta sin balklänning. Hon fastnade för två, som var jättefina båda två, så det blir kul att se vilken hon väljer. :) Sen såg jag även den klänningen som känns som "min" eftersom jag bar den för snart ett år sen. Så fort jag såg den så kom det fram massa minnen, det känns konstigt (nästan sorgligt) att någon annan ska bära den i år på sin bal.. Men men :)
Nästa gång man klär upp sig, så som man gjorde inför balen, blir väl den dag man gifter sig. Fina bröllopsklänningar hade de såklart oxå, ville testa typ alla bara för att det är kul.;P Blir spännande att se vem av oss kusiner som gifter oss först, och vem i kompiskretsen. :)
Känns så sjukt ens tänka på bröllop, det är ju liite långt dit, men lika kul för det att kolla på alla fina klänningar. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0