What´s my name?

Det gick bra på träningen, trots sömnbrist. Haha. Spelade även tidigare i veckan, så det var iallafall inte en vecka sen sist. :) Det behövs nästan att spela iallafall en timme till, utöver träningen på söndagar, för att man ska slippa känna att man ska "hitta" slagen igen.
Är verkligen glad att jag bestämde mig för att börja med tennis när jag var 6-7 år, verkligen en grymt kul sport som man faktiskt även kan spela över nästan hela världen. Perfekt när man åker utomlands. :) Så himla härligt att kunna spela ute oxå när det är sommar och värme. Åh ge mig sommar!

Tog ett varmt bad för en stund sen, så skönt att koppla av innan man ska sova, i förhoppningsvis fler timmar än igår. :)

Avslutar dagen med en "gammal" favorit som fortfarande är lika bra, vissa låtar bara är det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0