Best of you

Weei idag är febern borta! Galet skönt! :)

I går pratade syster och jag om vad vi vill göra i framtiden och vilka drömmar vi har. Jag har alltid känt att om man har en dröm så ska man tro på att det är möjligt, och ge allt för att verkligen nå dit. För drömmar går att genomföra om man verkligen vill och inte ger sig. Det som förvånade mig var att jag för första gången inte vet vad jag vill.
Tidigare har jag alltid varit säker på vad jag vill göra om ett par år i framtiden, men just nu vet jag faktiskt inte.. Har ju tidigare haft tankar om att flytta utomlands för en tid, inte för alltid men bara för att testa på det, men då vill jag nog inte flytta själv, sällskapssjuk som jag är.. Sen tror jag inte att jag skulle klara av att ha ett och samma yrke livet ut, det finns för mycket kul och olika yrken för att bara göra samma sak.

Samtidigt känner jag; Äsch, det ordnar sig, klart man kommer på förr eller senare vad man vill. Det gör man alltid. :)
Orka lägga energi på och oroa sig för att man inte vet vad man vill med framtiden, man har ju ändå hela livet framför sig!



Gör det som gör dig glad och ger dig energi, livet är för kort för något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0