A piece of me

Blev verkligen förvånad själv att jag höll mig vaken igår genom matchen. Det var ganska nära att jag somnade ett par gånger, men jag kunde ju inte heller bara se halva matchen när jag väl hade börjat. :) Alla som känner mig är troligtvis lika chockade som jag att jag faktiskt över huvudtaget bestämde mig för att se matchen, hockey har aldrig varit min favoritsport direkt.. men tur att jag såg den iallafall, när det blev guld och allt! :)

Det blev ca 3 timmars sömn i natt/ i morse, men det var det värt. Ändå är jag inte lika trött som jag borde vara, blir väl en tidig kväll idag istället. :P
Ikväll blir det taco och mys med fina syster, ha en mysig fredag! :)

Visst är det fredag? haha, okej ganska trött är jag ändå;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0