Vårvärme

Så galet skönt vårväder idag! Blev en skön promenad i solen och sen blev det invigning av balkongen för i år. Äntligen! Ända sedan första kalla höstvinden har jag längtat ihjäl mig till att kunna sola igen, det är ju så himla skönt! Hoppas verkligen att värmen håller i sig så det blir vår på riktigt nu. :) Blev några bilder idag också, men dem får komma upp så fort den andra datan vill fungera igen..:/

Längtar så himla mycket till helgen nu! Känner på mig att det kommer bli en riktigt grym helg, jag kommer ju vara tillsammans med några av dem allra bästa så det kan ju inte bli annat än grymt kul! <3

Funderar massor på hur jag ska göra med jobbet och "framtiden". Det lät verkligen spännande och kul, samtidigt ska man ju då fixa boende osv. Men allt brukar ju konstigt nog lösa sig, om det är något man verkligen vill.
Sen känner man samtidigt; "Hur ska man veta att man gör rätt val? Tänk om man ångrar sig?" Men oftast ångrar man nog det som man inte gjorde, än det som man faktiskt valde att göra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0