Drive by

Jag vet att jag har sagt det förut, men jag kan inte få nog av att träna. När jag jobbade som mest intensivt så var jag ju alltid helt slut när jag kom hem på kvällarna. Då blev det inte lika mycket träning som jag egentligen ville hinna med. Jag hann springa nån dag i veckan, men jag hade ändå spring i benen. :P
Därför känns det väldigt skönt nu att kunna hinna träna så mycket som man vill.
Längtar till det blir barmark så man kan ut och springa oxå. Det var nån som körde moped häromdan, det är väl ett vårtecken? ;)

Nu blir det snart att sova, har typ somnat vid två varje dag och gått upp sent, men det är väl värt att försöka ändra på det nu.. ;P

Hoppas ni alla haft en mysig alla hjärtans dag med någon/några ni tycker om! <3 Längtar till torsdag när det blir ännu en grym kväll med några av dem allra bästa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0