"..I´m not that fragile, I´m not gonna break, so why am I crying.."

Lyssnar sönder Mollys bidrag, så himla fin låt. En sådan låt som man verkligen borde lyssna på för att påminna sig om att man är starkare än vad man känner sig ibland..


Känslan som vi alla förtjänar att känna:

"Min favoritplats är att få vara i din famn.
Känna doften av ditt hår och din hud.
Se in i dina ögon som glittrar mot mig.
Känslan av dina läppar mot mina.
Känna dina armar omsluta runt mig.
Känna dina fingrar mot min hud.
Höra
ditt hjärta slå och dina lungor som drar in luft.
Mina armar runt din hals. Fingrarna som leker med ditt hår. Tryggheten.
Att få vara nära, omtyckt och älskad.
Känslan av kärlek."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0