"Hey I heard you were a wild one"

Blev en spontanutgång igår, började hemma hos Maria med Ida och Maria. Så fin lägenhet, vill oxå ha en egen!
Där blev det mys med vin och naturgodis. Vi spelade även ett spel med roliga frågor, haha vissa frågor skrattar jag typ fortfarande åt, "om du fick x miljoner skulle du då ..?" Haha, kul var det iallafall. :)

Sen drog vi vidare mot en bystuga där det var 20 årsfest, efter ca 20 min åkte Ida och jag vidare mot Legends. Där var vi oxå i typ 20 min innan dem stängde. Sen avslutade vi på nån fest som var lagom trist, haha vi kunde verkligen inte göra annat än att skratta! Haha, en av dem sämsta raggningsreplikerna måste ändå vara: "Är din pappa tjuv? För han har stulit alla stjärnor och placerat dem i dina ögon!" Haha, seriöst..
Kul att träffa fina vänner iallafall!

Idag blev det mys i soffan och vila bort halsontet och förkylningen som jag kände av sen i morse:/ Alltid lika tråkigt de gånger man missar tennisträningen.. tur att det är sällan iallafall.

Nu ser jag verkligen framemot nästa helg, när vi alla kunde den dagen oxå, det kommer bli hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0