Against all odds

Haft riktigt mysiga och roliga dagar med en väldigt fin och saknad vän! Har flera bilder som jag tänkte lägga upp, men nu har den datan såklart fått virus.. hoppas den snart går att använda igen så bilderna kan komma upp. :)

Igår när jag kom fram till Sthlm började vi med lite shopping och en lunch, sen blev det ännu mera shopping innan vi gick på bio. Idag blev det en mysig dag med flera barndomsminnen. :) Har inte varit i Tyresö sen jag flyttade därifrån, så det var verkligen kul att se hur allting såg ut nu och hur mycket man kände igen sig.:) Sen hann vi även med en sväng in till Gamla stan. Så himla härligt väder där nu, riktig vårkänsla! 

Sen fick jag ett jobberbjudande under shoppingen.. Får se hur det blir med det.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0