"the person you´re thinking of while reading this, is the person that matters most to you right now"

Känns så himla skönt att känna sig så peppad med träningen. :) Riktigt kul när man slår sina egna träningsrekord! Hade nån sagt till mig att jag skulle orka göra tex så många situps som jag klarar nu, så hade jag inte trott dem tidigare! Men allt går, bara man bestämmer sig och känner sig peppad. Det som, iallafall gör mig peppad, är när man börjar kunna se resultat. Då vill man verkligen bara fortsätta. :)



Idag har det blivit körning. Jag vet att jag har sagt det flera gånger förut, men jag är verkligen galet pepp på att bli klar med körkortet, helst nu på en gång! :P Många säger att det är en riktig frihetskänsla att bli klar med körkortet, det tror jag verkligen att det är! Åh kan det inte bara var klart, nu! ;)

Var och hämtade ut ett paket idag, det var äntligen hårfärgen som vi beställde för ett tag sen, så nu blir det färg till både mamma och syster. :) Önskar verkligen att jag kunde färga håret på mig själv oxå, hade varit så himla enkelt, men men. :P Haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0