Stuck on repeat

Uuusch vilket trist väder! Fast det klart, det får ju hellre regna än snöa, men det kan väl bara bli sol och typ 20 grader på en gång? ;P
Kände redan för några dagar sedan att jag började bli förkyld, igår hade jag även lite feber, finns det något tråkigare än att vara sjuk?! Idag är det iallafall bara förkylningen som är kvar.. Jag som var så sjukt taggad på utgång med mina fina, men det känns som att det blir att vila sig idag och hoppas på att må ännu bättre imorn, så vi förhoppningsvis kan köra då istället. :)

Nu kom jag nyss hem efter att ha kört en sväng och nu blir det att plugga en del teori, har "glömt" det dem senaste dagarna, hehe. Men lika bra att ta tag i det. :)


Oliver och en liten tjej han träffade för några dagar sedan, sötisar :)

Haha okej det lutar nog åt utgång idag iallafall.. ;P Haha, får se hur vi gör. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0