Nobody knows

Haft en riktigt mysig dag med bland annat stek på balkongen. :) Man märker att kroppen inte är van vid solen såhär tidigt på året, man får ju en del färg på en gång! Det gillas. :) Känns verkligen overkligt att det låg snö där för bara några dagar sedan! Sålänge jag kan minnas har det varit riktigt varmt och skönt ute när det har varit min födelsedag, så förhoppningsvis fortsätter värmen nu! :)

Idag är det exakt en vecka tills jag inte längre är tonåring.. Det känns vekligen sjukt, på riktigt! Känns inte som att det var så länge sedan som man fyllde 13 och var så glad att man äntligen var tonåring, eller när man fyllde 15 och fick åka runt med mopeden, eller när man äntligen fyllde 18 och fick gå ut "på riktigt", haha. När man precis hade blivit tonåring kändes det ju som att man skulle vara tonåring resten av livet, bara för att det kändes alldeles för långt fram i tiden att bli äldre än tonåring, och nu är det alltså en vecka kvar..! Haha, nej jag ska inte överdriva, det blir säkert bra det med. ;) 20 årskris känns lite väl tidigt, väntar tills jag fyller 30 med det. ;P Haha



Imorn blir det en träningspromenix med Sofia, på fredag kommer en av kussarna och i helgen blir det att se systers, och dem andras, projektshow och bli firad i förskott av en del av släkten. :) Sen är det inte långt kvar till den 25:e..! Weei! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0