Next to me

Dålig uppdatering just nu känner jag, all tid går till körning och teori nu i dagarna. Känns verkligen overkligt att snart kunna köra utan övningsskylten och utan "hjälp". :) Känns grymt kul att kunna köra med vännerna i sommar, sen har jag även lovat att köra dem närmaste utgångarna när kortet är fixat, hehe. :) Weei vad taggad jag känner mig, vill vara klar nuuu!

Imorn blir det mer övning och även träning, så man får lite mer energi åt "plugget" :P Hade verkligen "glömt bort" hur det var att plugga.. Haha, det lät ju sjukt, men det tog ett tag innan man kom in i det. :)

Här är en skön låt jag hörde idag, som får avsluta dagens inlägg.:)
Nu blir det filmmys innan sängen, ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0