Just do it

Idag har jag suttit många timmar framför ratten. Körde fram och tillbaka till Falun och klarade även av Risktvåan! :) Sjukt skön känsla när jag fick reda på att jag hade blivit godkänd! Man blev ju lika glad som om man var klar med körkortet! ;P Jag hade ju övat innan, men man vet ju ändå aldrig säkert hur det kommer att gå, med nerver och allt, förrän man är där och kör. Så himla kul att det gick bra! Så nu är det bara att boka in teori och uppkörning så fort jag har hunnit plugga lite mer! :)
Åh vad jag är taggad på att ta körkort!!


Bilden är från google, men den är tagen i Falun, så det var såhär det såg ut när vi gasade runt i idag. Haha. ;P 

Ikväll blir det en tidig kväll, är så himla trött i ögonen och huvudet efter dagen. Nu när man äntligen kan släppa det! Woho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0