En vecka

En vecka kan verkligen gå sjukt fort eller väldigt långsamt.. Den senaste veckan har jag haft väldigt många olika känslor och tankar.. I början av veckan var jag glad som vanligt, sedan blev jag så ledsen som jag aldrig trodde var möjligt. 
När jag inte hade några tårar kvar, visste jag inte hur jag skulle känna/reagera längre och idag känner jag mig starkare igen. Det känns skönt, för ett tag kändes det verkligen omöjligt..
Det är som att jag har hittat mig själv igen, utan att jag visste om att jag hade tappat "mig" från början.

Det senaste halvåret har varit bland det bästa nånsin, trodde verkligen inte att man kunde vara så lycklig
som jag, oftast, kände mig. Känslan att veta att någon väntar på en och är glad att få träffa en när man kommer hem, för att bara några timmar senare åka tillbaka.. Att ha någon att somna tillsammans med och sedan vakna upp med..Att ha någon som pussar en på pannan, som torkar ens tårar och finns som stöd, som får en att känna sig som den mest älskade tjejen i världen..
Samtidigt har det inte bara varit perfekt, men det är väl ingen relation..Jag vet fortfarande inte exakt vad som är sant och vad som har hänt och inte, men det spelar ingen roll, just nu känner jag mig stark nog att orka gå vidare och bara minnas det bästa från det senaste halvåret.

En distansrelation är verkligen inte det lättaste, nu i efterhand vet jag inte om jag skulle orka ha det igen.
Det har varit tillfällen när man låter fantasin hitta på det värsta och man gråter sig till sömn, för att nästa morgon vara pigg och glad och ge allt på jobbet.. Man ler på utsidan men gråter inombords..

Är så otroligt tacksam för alla underbara människor som finns vid min sida, utan er vet jag inte hur jag skulle må idag.. Familjen och sanna vänner är verkligen det finaste man kan ha,
det är värt så sjukt mycket! Ni betyder så otroligt mycket, det känns som att jag inte kan tacka er nog, men TACK! <3 "What doesn´t kill you only makes you stronger"
































"I want someone that will wrap his arms around me, kiss my forehead and hold my heart above the world so that no one can ever hurt it"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0