Don´t save it all for Christmas day

Var nyss och lyssnade på min underbara syster med lika underbar röst när hon sjöng på julavslutningen. Längtar faktiskt tillbaka till för ett år sedan när jag satt där med min klass och vi firade att det var sista terminen kvar.. Studenten och veckorna innan skulle jag verkligen vilja ha tillbaka och uppleva igen och igen..
När man fortfarande gick i skolan kunde man inte annat än längta ihjäl sig till studentveckan och, såklart, själva studentdagen, nu i efterhand önskar man att det kunde få vara sådär enkelt och problemfritt som livet verkligen kändes just då, när vi kände oss som de lyckligaste studenterna nånsin! Det var verkligen bland det roligaste, så ni som tar studenten om ett halvår har verkligen något kul att se framemot!  





Du var lika grym som alltid, jag är så stolt som en syster kan vara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0