As strong as you were

Döden är verkligen för stort och overkligt för att, iallafall jag, ska kunna förstå att det händer.. Att man aldrig mer kommer att få höra en persons röst, eller se personen igen..
Enda sättet nu är genom minnen, tur att dem aldrig försvinner.. Vissa säger, och jag brukar oftast hålla med om det, att "allt ont har något gott med sig", eller att "allt har en mening.." men ibland förstår jag verkligen inte hur bra det stämmer.. Den här månaden har verkligen varit den jobbigaste på länge, om inte nånsin..<3

A song for your heart, but when it is quiet, I know what it means and I´ll carry you home..

Jag kommer alltid att älska dig, du var världens bästa morbror,
i mitt hjärta kommer du alltid finnas kvar, Vila i frid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0